VEEL GESTELDE VRAGEN

Heeft u vragen of zijn er onduidelijkheden? Dan staat telefoonhuis.nl klaar om u te helpen. Er staan een aantal veelgestelde vragen hier onder beantwoord. Staat uw vraag niet in de onderstaande vragenlijst of bent u nog niet tevreden met het gegeven antwoord? Dan kunt u ons altijd bereiken via onze klantenservice en zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen. De tevredenheid van de klant staat bij ons op prioriteit nummer één.

Ik heb een defect toestel, wat moet ik doen?

Product defect binnen garantieperiode

Als uw bij ons aangekochte product binnen de afgesproken garantieperiode defect raakt, herstellen wij deze voor u onder de door de fabriek vastgestelde garantievoorwaarde. Schade die is ontstaan door foutief gebruik van het toestel vallen niet onder de garantie en de reparatie hiervan wordt niet vergoed.

Product defect buiten de garantieperiode

De bij ons aangekochte producten die buiten de afgesproken garantieperiode defect raken worden niet vergoed en de reparatie dient betaald te worden door de eigenaar van het toestel.

Ik heb waterschade aan mijn toestel, wat moet ik doen?

Als uw toestel in aanraking is gekomen met water of vocht is er de mogelijkheid dat er een kortsluiting is veroorzaakt. Dit kan het moederbord van de telefoon beschadigen en zo is de telefoon niet meer te gebruiken. Wij raden u aan om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen na de aanvaarding met het water. Als u er op tijd bij bent is er nog een mogelijkheid dat wij uw telefoon kunnen redden.

Wat zijn de betaalmethodes bij het aanschaffen van een van de producten?

Bij telefoonhuis.nl zijn er verschillende betaalmethodes. Bij het aanschaffen van een product via de webshop kunt u veilig betalen met Ideal, PayPal, Visa en Mastercard. 

In de winkel kunt u contant betalen of pinnen.

Hoe kan ik mijn toestel laten repareren?

Als uw telefoon beschadigd is kunt u deze bij ons in de winkel langs brengen en repareren wij deze zo snel mogelijk. Als u niet in de buurt bent van onze locatie dan kunt u via de reparaties functie op onze website uw gegevens invoeren en uw apparaat naar ons toe sturen. Na de reparatie wordt deze teruggestuurd.

Heb ik garantie na de reparatie van mijn toestel?

Na de reparatie van uw toestel krijgt u door telefoonhuis.nl drie maanden garantie op het vervangen/gerepareerde onderdeel van uw toestel. Dit geld alleen voor originele onderdelen.